Çikolata bağımlılarına müjde

Çikolatanın sağlığa etkileri kesinleşti.

Alman İnsan Beslenmesi Enstitüsü tarafından yaklaşık 19 bin yetişkinin beslenme alışkanlıklarının incelenmesiyle yapılan araştırmada, her gün 7.5 gram çikolata yiyenlerin tansiyonunun daha düşük olduğu, bu kişilerde kalp krizi ve inme riskinin yüzde 39 daha az olduğu belirlendi.

Araştırmacılar, kakaoda bulunan flavanoid’lerin tansiyona ve kalp sağlığına iyi geliyor olabileceğini belirtti.

Siyah çikolatada daha fazla kakao bulunduğu için sütlü ya da beyaz çikolata yerine siyah çikolata yenmesi tavsiye edildi.

Kaynak : HABER TÜRK


Bu Sayfa 0 Kez Ziyaret Edilmiştir.

Önemli Uyarı

Bu sayfaya Yapılan Yorumlar Ziyaretçinin Kendi Şahsi Görüşüdür.
Yazılan Yorumlardan aksaglik.com sitesi Hiçbir Şekilde Sorumlu Tutulamaz.

Kısa URL: http://www.aksaglik.com/?p=5969

Yazar . Mart 31 2010. Kategori Güncel Haberler. Bu yazıya eklenen yorumları RSS beslemesi üzerinden takit edebilirsiniz RSS 2.0. Yorum yazabilir veya geri izlemede bulunabilirsiniz.

Yorum Yazın

Site Ziyaretleri

Bugün : 170
On-Line :1

En Son Yorumlananlar

  • hüseyin: Anlattıklarına göre senin afakanın kalkmış. Afakanın ne olduğunu bilmeyebilirsin. Etrafındaki tanıdığın...
  • vermek istmiyorum: ben nedese çok korkyrum ve buna brtürlü cevap bulamadım bir şeyin üstüne tam gdcekken bir anda...
  • gülsün: mrb aynı ameliyatı bende oldum adana balcalı hastanesi ameliyatımı yapamadı ankaraya gittim. ve şuan patoloji...
  • Önder MANGA: hocam 3-4 yıl kadar önce sol kulak altında wartin tümör ameliyatı oldum.Yaklşık 1 yıldan bu yana sağ...
  • isim vermek istemiyorum: sayın prof.dr. mustafa faruk usta bey sizle ilgili bir yazıokudum gazetede penis protezi ile...
  • filiz: Hergün alzaimer tedavisi hakkında olumlu yazılar okuyorum, faka malesef hala bir sonuç yok.Alzaimer aşısı...

Facebook