Ana Sayfa » Basında Diyet
Kategori bazında arşiv “Basında Diyet”

2000 kadın üzerinde geçtiğimiz ay yapılan bir araştırmaya göre kadınların fazla kilolarından sonra en çok şikayet ettiği sorunu “aşırı tüylenme.” Bunun en önemli sebeplerinden biri ise glisemik indeksi yüksek yani yüksek karbonhidratlı ve şekerli kek, börek gibi hamur işi gıdalar tüketmek. İngiltere’deki Whipps Cross Üniversite Hastanesi’nden endokrinolog Dr. Rina Davison tüylenmenin genlerle ve yaşanılan bölgeyle [...]
Etiketler: Dr. Rina Davison, Whipps Cross Üniversite Hastanesi
10:32 | Kategori Basında Diyet | Devamını Oku
İZMİR’de, morbid obezite (ölümcül şişmanlık) hastalarının aşırı kilolarından kurtulma formüllerinden biri olan ‘kapalı yöntem mide by-pass’ı’ ameliyatı olan 30 yaşındaki Resul Öksüz 6 ayda tam 59 kilo verdi. 190 kilodan 131 kiloya düşen Öksüz, bambaşka bir insan olduğunu belirtirken, bu yöntemi Türkiye’de ilk uygulayan Genel Cerrah Mehmet Görgün, “Bu ameliyatı görüntü için değil, hastaları [...]
15:26 | Kategori Basında Diyet | Devamını Oku
Yeşil çay, biberiye, kekik, mate ve funda yaprağı karışımıyla ayda ortalama beş kilo verebilirsiniz. Dr. Ender Saraç, Diyetisyen Taylan Kümeli ve Mısır Çarşısı`nda şifalı bitkiler satan Sait Develi işin formülünü anlattı… Havaların yavaş yavaş ısınmaya başladığı şu günlerde özellikle bayanların aklına takılan en çetrefilli soru, “Acaba ne yapsam da zayıflasam?” oluyor. Uzmanlara göre kadınların aklına [...]
Etiketler: mide balonu, mide kelepçesi, Obezite
15:24 | Kategori Basında Diyet | Devamını Oku
Uzmanlar gençlerin günümüzde daha çok rağbet ettiği fast food türü yiyeceklerin başında gelen hamburgerin tek başına değil yanında özellikle ara yiyecek salata, içecek olarak da ayranın tüketilmesini öneriyor. Ayrıca uzmanlar çocuğu kilolu olan aileleri de, uzman yardımıyla bu soruna çözüm bulmaya davet ediyor. Gençlerin, besleyici değeri düşük, yüksek enerjili, fazla yağlı ve tuz içeren yiyecekler [...]
15:23 | Kategori Basında Diyet | Devamını Oku
Normalde tatlı yendiğinde vücudun çok kalorili yiyeceklere hazırlandığını belirten uzmanlar, sakarinle tatlandırılmış besinlerin aynı uyarıyı yapmadığını açıkladı. Bu durumda kişi, fark etmeden şişmanlıyor ABD `li bilim adamları, düşük kalorili içeceklerin kilo yapma riski olduğunu açıkladı. Yapay tatlandırıcı içeren diyet içecekleri tüketenlerin kalori açlığı çekerek bunu telafi etme yoluna gittiği ve sonuçta kilo aldıkları bildirildi. Indiana [...]
15:22 | Kategori Basında Diyet | Devamını Oku
Kilo vermek istiyorsanız bu listeye mutlaka göz atın! Bir türlü doymak bilmiyorsanız masanızı donattığınız yiyeceklere bir göz atın… Belki de seçiminizi yanlış yapıyorsunuzdur. Çünkü bazı yiyecekler sizi kurt gibi acıktırırken bazıları uzun süre tok tutar. Peki hangi yiyecekler acıktırır, hangileri iştah kapatır?… İştah kapatan dost yiyecekler Avokado: B6 vitamini deposudur. Kansere karşı koruyucu etkisi [...]
15:13 | Kategori Basında Diyet | Devamını Oku
Bir araştırma, gazlı diyet içeceklerin büyük sağlık sorunlarına sebep olduğunu ortaya koydu Diyet kola da masum değil Uzmanlar, “Diyet içecekleri içenler kalori kaybediyor ama sağlıklarını tehlikeye sokuyor” uyarısı yaptı. Boston ve Harvard Üniversitesi uzmanları, kalp derneği için, gazlı diyet içeceklerle ilgili olarak 3 bin 500 kişi üzerinde araştırma yaptı. Çalışma sonucunda, günde bir kutu [...]
15:12 | Kategori Basında Diyet | Devamını Oku
Vejetaryenlik gitgide popüler hale gelen bir olgu. Vejetaryen diyetler, sık görülen bazı hastalıklara kapılma riskini düşürüyor kilo vermeyi kolaylaştırıyor ancak bilinçli uygulandığı taktirde… BİRKAÇ farklı türü olan vejetaryen diyetler çok dikkatli uygulanmalı. Vegan olarak adlandırılan “sıkı” vejetaryenler, hayvansal hiçbir ürünü ağızlarına koymazlar. Diyetlerinin ana mönüsünü meyveler, sebzeler, baklagiller, tahıllar ve çerezler oluşturur. Lacto-vejetaryenler, bitkisel yiyeceklere [...]
15:12 | Kategori Basında Diyet | Devamını Oku